ثبت نام جهت حضور در فستیوال بین المللی فیلم تایلند 2024 آغاز شد

ثبت نام جهت حضور در فستیوال بین المللی فیلم تایلند 2024 آغاز شد

ثبت نام جهت حضور در فستیوال بین المللی فیلم تایلند 2024 آغاز شد علاقه مندان میتوانند در بخش های فیلم کوتاه ،انیمیشن ،فیلم بلند و موزیک ویدیو بین المللی در این فستیوال شرکت نمایند مهلت ارسال آثار تا 14 ژوئن میباشد
 جشنواره بین المللی فیلم تایلند (ITFF) یک رویداد شناخته شده در صنعت فیلمسازی و یک جشنواره معتبر بین المللی (حائز شرایط برای IMDB) در کشور تایلند است. این رویداد شامل نمایش فیلم، نمایشگاه صنعت فیلم،نشست ها، فرصت های شبکه سازی و مراسم اهدای جوایز ITFF می شود که توسط S.E.G. پایه گذاری شده است.

مسابقه ITFF یک رقابت برای فیلم، انیمیشن و ویدیو برای افراد حرفه ای و آماتور صنعت فیلم است که علاقه مند به نمایش آثار خود و رقابت برای کسب جوایز ITFF به منظور شناخته شدن و شهرت بیشتر در این صنعت هستند. شرکت کنندگان این فرصت را دارند تا در جشنواره ITFF برنده تندیس و جوایز دیگر شوند. داوری آثار ارسالی توسط هیئت داوران ITFF انجام می شود که شامل متخصصان باسابقه صنعت فیلم و سرگرمی تایلند و داوران مهمان از استودیوهای بزرگ (ایالات متحده، فرانسه، چین، کره جنوبی و استرالیا) است. با تکیه بر تجربه و دانش گسترده آنها در صنعت، هر پروژه ارائه شده به مسابقه ITFF با دقت مورد بررسی و مطالعه قرار می گیرد و جوایز بر اساس خلاقیت و اجرای داستان بدون توجه به بودجه تولید اعطا می شود.

لینک وب سایت فستیوال : https://www.thaifilmfestival.com

کد خبر 18832

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =